Terkenal dengan loghat ‘Nogori’, Namie selamat bergraduasi

Instafamous yang memiliki wajah seiras penyanyi Hael Husaini iaitu Namie memperoleh segulung ijazah dalam Sarjana Muda Perguruan Pendidikan Muzik dari Institut Pendidikan Guru Kampus Tuanku Bainun.

View this post on Instagram

Along tau along sentiasa mengalah utk angah @haelhusaini , tapi lomang tu jgn lah habiskan sorang. Baru rayo ke-3 dah habih😌 #namiesmy #haelhusaini #teamrayanismilan #lainmaklainbapak #bersyukurseadanya

A post shared by Namie | 23 | N9 (@namiesmy) on

Menerusi laman Instagram, pemuda berusia 23 tahun itu memuat naik beberapa keping gambar di sekitar majlis konvokesyen yang ke-10 itu bersama ahli keluarga dan sahabat perjuangan.

View this post on Instagram

Hanya segulung Ijazah yg mampu kuberi utkmu ibu dan ayah ❤️ The End 👨🏻‍🎓🎓📜 || IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN PENDIDIKAN MUZIK dengan KEPUJIAN || #namiesmy #musicteacher #degree

A post shared by Namie | 23 | N9 (@namiesmy) on

“Hanya segulung ijazah yang mampu kuberi untukmu ibu dan ayah,” katanya.

View this post on Instagram

"Hello? Haa konvo dah ni. Boleh ke sy dtg merisik? Haaa? 20K? Haaaa Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkk……" 👨🏻‍🎓 • • || IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN PENDIDIKAN MUZIK dengan KEPUJIAN || 👨🏻‍🎓 #namiesmy #degree #graduation #musicteacher

A post shared by Namie | 23 | N9 (@namiesmy) on

Posting itu membuatkan peminat dan pengikutnya tidak melepaskan peluang untuk mengucapkan tahniah serta turut berbangga dengan kejayaan tersebut.

View this post on Instagram

Terima kasih pada yg mendoakan perjalanan interview SPP sy. Semoga Allah merahmati kalian. Lepas ni tinggal tunggu panggilan kerja Inshaa Allah. So lepas ni boleh lah mula buat video-2 balik. Siapa yg suka, terima kasih. Siapa yg x suka, aku block je HAHAHAHAHA🤣 #namiesmy #stokingbola

A post shared by Namie | 23 | N9 (@namiesmy) on

Tahniah cikgu!Alhamdulillah

Semoga terus berjaya
Mengajar nanti jangan cakap laju2 pulak!

Terdahulu, Namie atau nama sebenar Najmi Shaharudin mula tular setelah mempunyai kemahiran bertutur dengan pantas menerusi video berloghat Negeri Sembilan yang dihasilkan.

Antara koleksi video tular :

View this post on Instagram

Xkan buang air besar pun nak kena ajar😌

A post shared by Namie | 23 | N9 (@namiesmy) on

View this post on Instagram

Salam Jumaat🌹 #MakanBerbunyi

A post shared by Namie | 23 | N9 (@namiesmy) on

View this post on Instagram

Just kiddin hahaha. Btw, all of 200K++ lovely people i have rn are my BabySayang. Much love for uguys❤️ #namiesyou #namiesmy

A post shared by Namie | 23 | N9 (@namiesmy) on

Sumber : Namie

Komen

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here